Nytt år, nya möjligheter

Några dagar in på det nya året säger jag - Välkommen 2015!

Tolv-slaget med fina vänner.

Ett år då jag ska säga Ja till allt mer, men samtidigt våga säga nej till det som jag vet med mig inte kommer att hinna med. 
Ofta vill jag vara alla till lags, men många gånger funkar det inte då det krockar med allt annat jag tar mig an, och det är ju okej att säga nej :) 
Åter till ja-ordet som är mer positivt, jag är ung och vill prova nya saker, jag vill se mer och jag vill uppleva mer. Kalendern lär som vanligt vara full, men finns viljan till att göra något finns också viljan till prioritering och planering.

Ingenting är omöjligt, bra motto att inleda året med. Under dagen gick jag med i en grupp på Facebook om att göra 100 träningspass innan midsommar, något som då kändes enkelt, men när jag räknade på det idag inser jag att det blir en utmaning - då jag måste träna mer än vad som tidigare tänkts, samt att jag ligger efter pga en bråkig "vinter-hals", men som sagt, ingenting är omöjligt.

Nu kör vi, 2015 - vi har hela året framför oss! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0