det handlar om att bestämma sig

Ni har hört det förr - men stor vilja kommer man långt!
Och det innefattar allt du funderar över att göra, det handlar helt enkelt om att bestämma sig och därefter bara göra.
 
I söndags bestämde jag mig att köra en rejäl kickstart på år 2015 och nu är jag igång, jag pratar om en detox. En kur mot sundare vanor och bli av med det gamla som fick avsluta förra året.
 
Dag ett är igång och till skillnad från tidigare gånger har jag valt att denna gång träna lite hårdare då jag vill tro att min kropp är något mer tränad.
Ännu en skillnad är att min kalender är mer ifylld vilket av mig kräver mer planering av den mat som kommer att lagas, då tiden är tajt får det bli till att laga när tillfälle ges och lägga i matlåda.
 
En utmaning, ja visst, men jag har bestämt mig - så bara till att köra!
Och som en uppdatering, pass 2/100 innan midsommar är genomfört.
 
Barney Stinson
 
 


 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Det stämmer - med vilja kan man komma väääldigt långt! :D

2015-01-06 @ 14:48:53
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0