dag 5

Hälften av detoxen är genomförd och jag längtar lite tills den över :) jag som älskar mat och i julklapp fick två kokböcker har många recept att testa och det går inte i denna hastigheten, ett mål fast föda om dagen.

Torsdagens goda måltid: lax, avokado, mandel och grönt.

Imorse kände jag mig riktigt låg och när jag öppnade frysen var jag sugen på att ta fram den dör sconsen som tittade på mig. Men självdisciplin som jag kan ha så fortsatte jag strikt mitt schema och kämpade mig igenom frukosten bestående av Aloe vera och shake samt en träning på 30 minuter - även om det var tungt! 

Kanske att det var vädret som påverkade eller kanske en kombination med att jag vet hur mycket energi jag framöver behöver lägga på skolan.

Humöret blev bättre efter en fantastisk lunch, efter en av mina nya kokböcker såklart. Fisksoppa med kokosmjölk, curry, grönsaker och den hemliga ingrediensen jordnötssmör. 

Jag har idag också lyckats ta mig till Helsingborg, träffat en vän och fått massage idag. Snart ska jag få umgås med min kärlek samtidigt som jag taggar inför morgondagens event!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0