Början på mitt nya liv

God morgon onsdag!
Dag 9 på min detox och därmed sista dagen, och jag har aldrig längtat mer efter en frukost som går att tugga på. Matvanorna kommer fortsätta i hälsans tecken och som ett såkallat nyårslöfte är tanken att prova många nya recept. Att jag inte tänkt på det tidigare, hemmet innehåller en massa kokböcker som jag tror väntar på att användas.

Gårkvällens linssoppa.

Detta kommer bli ett bra år, inte bara på grund av maten, utan för att jag förutsätter det och ska se till att leva varje sekund och göra det bästa av all situationer jag sätts i.

Igår morse insåg jag hur trött både kropp och hjärna var. Misstänker att jag övertränat i jämförelse med vad jag fått i mig. Det resulterade i att morgonens träning som under detox ska göras blev framskjuten till kvällen. Spontanköpte Rachel Brathens Yogagirl - bok och körde en introduktion igår kväll innan läggdags. Och som det står - det kommer upplevas svårare än vad du trodde. Att det gjorde, min kropp är inte anpassade för många av rörelserna. Men jag har börjat utifrån var jag själv är och nu kan jag bara utvecklas i rätt riktning. 


Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0