Healthy and Happy

Det var längesedan jag kände så här, men på ett sätt är det skönt - det visar att jag är på gång!
I samband med att min detox slutade i tisdags har jag sedan dess ökat dosen träning lite, och vad händer? Jo, kroppen reagerar med träningsvärk. Inte för att det var oväntat, men upptäckten av hur mycket av mitt aktiva jag som försvunnit sedan jag var aktiv senast är nästintill skrämmande. Trots min träningsvärk efter hemmagym (eller vad vi ska välja att kalla det med endast mig själv i mitten av lägenheten) tog jag mig ut mellan skurarna igår och införskaffade det där gymkortet, de hade ju specialerbjudande och då har en ekonomisk student inte tid att vänta :)
Första passet har inte blivit av än, utan jag väntar med det tills morgondagen för att kunna köra lite fredagsmys under förmiddagen - och samtidigt se lite vad gymmet går för och har att erbjuda.
 
 
Min råsaftcentrifug har nu också haft sin premiär, en mix på äpple, ananas, citron och ingefära blev startskottet igår och idag blev det en variant på motötter, citron, ingefära och äpple. Jag är nöjd, den kommer flitigt att användas, perfekt som ett mini-mellanmål för att få en ny energiboost. Och det är ju aldrig fel, eller hur?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0